1. Самостійна
робота учнів як засіб ефективного застосування набутих предметних
компетентностей на уроках історії та правознавства.
Використання технології критичного мислення
Незвичайний урок історії
Формування просторової компетентності
Як оформити портфоліо вчителя
Система громадянського виховання
Типи уроків з історії
Прийоми роботи
Прийом "шість капелюхів"
"Дискусійна сітка Алвермана"
"Атака на вчителя"
"Бортові журнали"
"Генератор ідей"
"Дошка запитань"
"Експерти проти журналістів"
"ЗНАЄМО ..."
"Кластери"
Концептуальна таблиця"
"Кошик ідей"
"Логічне дерево"
"Переплутані логічні ланцюжки"
"Підказка"
"Піраміда роздумів"
"Позначки"
"Правильні та помилкові твердження"
"Плюс-мінус-цікаво"
"Резюме"
"Ромашка Блюма"
"Рюкзак"
"Синквейн" (Сенкан)
"Сократівське опитування""Тонкі та товсті запитання"
Незвичайний урок історії
Формування просторової компетентності
Як оформити портфоліо вчителя
Система громадянського виховання
Типи уроків з історії
Прийоми роботи
Прийом "шість капелюхів"
"Дискусійна сітка Алвермана"
"Атака на вчителя"
"Бортові журнали"
"Генератор ідей"
"Дошка запитань"
"Експерти проти журналістів"
"ЗНАЄМО ..."
"Кластери"
Концептуальна таблиця"
"Кошик ідей"
"Логічне дерево"
"Переплутані логічні ланцюжки"
"Підказка"
"Піраміда роздумів"
"Позначки"
"Правильні та помилкові твердження"
"Плюс-мінус-цікаво"
"Резюме"
"Ромашка Блюма"
"Рюкзак"
"Синквейн" (Сенкан)
"Сократівське опитування""Тонкі та товсті запитання"
Немає коментарів:
Дописати коментар